Pôrodnícky odbor - pôrodná asistentka. Profesia pôrodníka: vlastnosti, výhody a nevýhody. Koľko zarába pôrodník v Rusku?

Profesia gynekológ


Gynekológ je lekár, ktorý sa špecializuje na gynekológiu. Názov tohto odvetvia medicíny pochádza z gréckeho gyne - „žena“ a je spojený so štúdiom chorôb charakteristických len pre ženské telo, predovšetkým reprodukčný systém. S pôrodníctvom úzko súvisí gynekológia, ktorá študuje javy súvisiace s tehotenstvom a pôrodom, moderní gynekológovia sú tiež pôrodníkmi.

V stávke profesie je skutočná autonómia, to znamená schopnosť vykonávať svoje umenie a používať čokoľvek, čo je potrebné. môže byť použité. Tento zoznam, my na úrovni odborov, budeme fungovať tak, že jedného dňa už žiadny zoznam nebude. Takže toto je dôležitá otázka, toto je autonómia. Xavier.

Zdôrazňujú rozdiel medzi úrovňou ich prípravy a úrovňou odmeňovania najmä v nemocniciach a trvajú na devalvovanom postavení celej profesie, čo ukazuje, aké dôležité je postavenie zdravotníckeho povolania. štatútom lekárskeho povolania im umožňuje vyvážene prezentovať svoj vzťah s pôrodníkmi. Či už ide o fikciu alebo realitu, tento diskurz nám pripomína, že pre nich nemôže existovať autonómia bez vzťahov medzi aktérmi, ktorí sú oslobodení od rámca, ktorý poskytuje hierarchická organizácia práce.

Rozvoj pôrodníctva nastal v staroveku. Zmienky o ženských chorobách, ich výskume, diagnostike a liečbe sa nachádzajú v starých knihách vytvorených pred novou dobou. V stredoveku sa rozvoj profesie spomalil, no práve v tomto období sa gynekológia oddelila od pôrodníctva. Renesancia a moderná doba sa stávajú novou etapou aktívneho rozvoja profesie, ktorá viedla k jej rozkvetu v 19. storočí. 20. storočie systematizovalo ochorenia podliehajúce gynekologickému manažmentu, objavili sa mnohé špecializácie gynekológov a moderné metódy liečby gynekologických ochorení.…

Niektorí dokonca poukazujú na to, že existencia takejto reciprocity sa rovná vymazaniu hierarchických vzťahov. Už tie vzťahy, ktoré mám s rôznymi gynekológmi a hlavne s gynekologičkami, mám ja ako človek oveľa jednoduchší kontakt.

Súčasná pôrodnícka lekárska demografia stavia pôrodné asistentky do pozície moci, a preto sú schopné vyjednávať o rozšírení rozsahu svojej praxe. Medzi pôrodnými asistentkami sa napríklad diskutuje o možnosti cvičiť kliešte. Muži, s ktorými sme hovorili, to robili skôr ako prostriedok na získanie autonómie na pôrodnej sále. Namiesto toho sa uchyľujú k lekárskemu statusu, nehovoriac o tom, že svoj status muža presadzujú svojim mužským kolegom, ktorí zastávajú najvyššie pozície v lekárskej a inštitucionálnej hierarchii.

Zdravie žien si vyžaduje starostlivú liečbu. Pravidelné návštevy v ambulancii gynekológa sú nevyhnutné ako preventívne opatrenie na predchádzanie ochoreniam alebo na výber správnej antikoncepcie. Včasná návšteva gynekológa, ktorá je na prvý pohľad spojená s menšími problémami, pomáha ženám vyhnúť sa vážnym zdravotným problémom.

Zamerajte sa na posilnenie postavenia pôrodných asistentiek

Preto je potrebné ukázať logiku pohlavia v tomto správaní, ktoré si vyžaduje väčšiu autonómiu. Autonómna potreba tiež motivuje pôrodné asistentky, aby zvýšili svoju silu a prítomnosť v pôrodnom poli. Táto požiadavka vyplýva z ich účasti na alternatívnych akciách na riadenie pôrodov vo Francúzsku. Ak nie je diskurz pôrodných asistentiek ani zďaleka jednotný, objavuje sa spoločný prvok: kritika existujúceho systému. Sila niektorých sťažností ukazuje, že toto je uzlový bod modernej reflexie pôrodných asistentiek pri výkone ich povolania.

Ženy musia často riešiť otázky antikoncepcie, infekčné choroby a iné intímne zdravotné problémy. Preto je povolanie gynekológa tradične žiadané. V súkromných ambulanciách a špecializovaných medicínskych centrách je práca gynekológa vysoko platená.

Práca gynekológa nie je spojená s fyzickými ťažkosťami. Vyžaduje hlboké znalosti v oblasti ženského reprodukčného systému a vysokú profesionalitu. Diskusia o intímnych problémoch vyžaduje od lekára zmysel pre takt a psychologickú citlivosť.

Táto otázka sa mužom zdá dôležitá kvôli ich miestu. Zaujatím menšinového postavenia sú totiž v stave reflexivity najmä pri hodnotení ich každodenných aktivít, ako aj platnosti celého systému. pôrodné podmienky sa stávajú nevhodnými pre odbornú prax. To je v podstate to, čo vyjadrujú, keď hovoria, že svoje povolanie nechápu ako rutinnú činnosť, ktorá mechanicky pomáha žene vyhnať jej dieťa.

Niektoré participujú nad rámec reči a ponúkajú alternatívy k pôrodu v materstve. Súd, to vyčerpá čo ako centrá? Idú rodiť, po dvoch hodinách ich dajú do ambulancie, aby sa vrátili do G. na vrstvové sekvencie. Čo sa robí, je vyprázdnenie maternice a potom nie je žiadne ďalšie sledovanie. Ak diskusia zostane otvorená, namiesto toho sa stavajú tak, že ponúkajú pôrodným asistentkám oveľa nezávislejšie a autonómnejšie miesto na prácu, ako majú v súčasnosti.

Počiatočným stupňom vzdelávania pre gynekológa je získanie špecializácie v pôrodníctve na lekárskej fakulte alebo vysokej škole. Vyššie vzdelanie v odbore „pôrodníctvo a gynekológia“ možno získať zapísaním sa na lekársku alebo pediatrickú fakultu lekárskej univerzity. Užšia špecializácia v tejto oblasti sa získava pobytom a praxou.

Liberálne cvičenie, ktoré je medzi mužmi nadmerne zastúpené, podporuje tento výklad a mnohí, ktorí veria v obnovenie profesionálnej autonómie, sa domnievajú, že liberálne cvičenie je potrebné rozvíjať. priaznivejšia ozvena medzi mužmi.

Odkaz na pohlavie už nie je „jadrom“ odbornej spôsobilosti, ako tomu mohlo byť v minulosti. Na riešenie tejto rodovej kompetencie vykonávajú tri OB tri rozhodnutia. Niektoré z nich sú v tejto veci explicitné; schvaľujú a stanovujú ciele počúvania rodiča bez vynášania súdov alebo vyjadrenia postoja, najmä v prípade bolesti.


27-09-2007, 15:21

dievčatá chcem ísť študovať na pôrodnú asistentku a nepoznám zložitosti práce, manžel ma odhovára, chcem si vypočuť smerodajný názor väčšiny, čakám na odpovede ďakujem:020 :

27-09-2007, 16:16

MÔJ MANŽEL NA MŇA NEDÁ POVOLIŤ A CHCEM ŠTUDOVAŤ TAK CHCEM POČÚŤ ZA A PROTI TEJTO PROFESI

27-09-2007, 16:23

Toto je skutočný muž! Neurobil by som to ani za nič. Toto všetko ma robí:010:. REŠPEKTUJEM.

Čo mi podľa mňa umožňuje byť v skutočnom sprevádzaní. Po druhé, niektorí obídu problém tak, že sa prispôsobia klasickému modelu terapeuticko-medicínskeho vzťahu. Do kontaktu totiž neprichádza rodovo označená dvojica, ale žena, ktorá čaká na profesionálnu obsluhu. Toto je dištancovanie, zatiaľ čo mariánska tradícia predpokladá rodovú intimitu. To vysvetľuje, prečo sa pôrodná asistentka môže vo svojich profesionálnych vzťahoch vnímať ako asexuálka.

Tretím riešením je zdôrazniť, že zvláštnosť ľudského bytia v tejto profesii sa stáva výhodou: to si vyžaduje definovanie vzťahových pravidiel, ktoré zviditeľnia profesionálne konanie. Všetky opýtané pôrodné asistentky pripomenuli, že si musia vytvoriť jasné a presné spojenie s rodičkou, a nie to považovať za samozrejmosť, pretože neočakáva, že ju bude sprevádzať niektorá osoba. Tvrdia, že z toho profitujú so zvýšenou sebadôverou, ale je to aj pozitívne potvrdenie ich profesionálneho výkonu.

27-09-2007, 16:26

Prečo to chceš, ak to nie je tajomstvo?
Len to chcem aj ja. Nie, nie kvôli peniazom (ktoré možno nie sú, neviem), nie kvôli tomu, aby som vedela, ako pôrod prebieha (aby sa mi rodilo ľahšie), ale jednoducho chcem!
Manžel ma odhovára (ak mám stredoškolské vzdelanie, mala by som ísť na priemernú lekársku fakultu), príbuzní sa na mňa pozerajú ako na blázna (lekári sú všetci žobráci), no aj tak chcem.

Majú tendenciu vysvetľovať to, čo sa zvyčajne naznačuje. Svoju prítomnosť musia ospravedlniť. To je dôvod, prečo títo ľudia trvajú na tom, aby sa prezentovali prezentáciou rozdielov v tejto otázke so svojimi ženskými náprotivkami. Preto zakaždým definujeme zmluvu. A to veľmi pomáha vo vzťahoch. Pôrodná asistentka sa nevzdáva svojej mužnosti, ktorá jej má ďaleko. Jej správanie, pokiaľ ide o autonómiu v práci, však potvrdzuje, že má postavenie požiadavky v skupine povolaní bez toho, aby existovalo skutočné rodovo podmienené rozlíšenie.

27-09-2007, 16:30


úžasné povolanie!

27-09-2007, 16:33

Navrhujem zobrať si v kníhkupectve učebnicu pôrodníctva a prelistovať si ju priamo tam. Ak je všetko v poriadku, môžete ísť študovať.
A aby ste vedeli, ako pôrod prebieha, aby ste mohli správne porodiť, stačí tá istá učebnica.
Všetko - IMHO.

27-09-2007, 16:45

No napríklad som videla pôrod naživo (a viackrát), v mladosti som prečítala kopu kníh (len moja babička bola pôrodná asistentka a celé detstvo som prakticky strávila v pôrodnici).
Študovať som nešiel, len vplyvom príbuzných (buď musíš byť lekár alebo niekto iný), ale sám za seba som si uvedomil, že nechcem byť lekárom, lebo som videl v živých príkladoch že hlavnou náplňou práce lekára je papierovačka, ale ja chcem pracovať špeciálne s ľuďmi.
Je príliš neskoro ísť študovať teraz? (3 roky denná alebo 4 externá)...

Pre túto profesiu fungujú mužské stratégie obchádzania empatie ako uznanie možného zvládania vo vzťahu k ženskému, platné pre ich ženské náprotivky. Tento výskum vo všeobecnosti ukazuje, že neexistuje skutočná tendencia k segmentácii, ako by sa mohlo zdať, v zmysle organizovaného, ​​explicitného a identifikovateľného zoskupovania samotnými účastníkmi. Vzhľadom na miesto, ktoré títo ľudia v profesii zastávajú, možno dokonca pochybovať o vzniku mužského segmentu v budúcnosti.

Rozvíjajú logiku konania, ktorá im umožňuje prekonať prekážky spojené s ich integráciou. Slabé stránky ťažkostí, ktorým čelia, korešpondujú s implementáciou logiky rodového konania, v móde skúmania.Ak teda nehrajú kartu segmentácie, rozvíjajú logiku konania, ktorá im umožňuje prekonať prekážky spojené s ich integráciu, analýzy, ktoré títo ľudia vykonávajú vo svojej profesionálnej praxi, ich rozhodnutia empatie nie vždy zdieľajú všetky pôrodné asistentky.

27-09-2007, 16:57

Išiel by som k chirurgovi...keby mi to moji milovaní príbuzní včas dovolili. Teraz je už, žiaľ, neskoro. Keby ma to naučili rýchlo, išiel by som hneď. Ale kto potrebuje takých rýchlych chirurgov?...
Ale nemohol som sa stať pôrodníkom... Mne osobne stačila tá učebnica. Páči sa ti to...

27-09-2007, 17:13

Heh, nemohol by som sa stať chirurgom, toľko som počul... o práci chirurga.

Na druhej strane ich vyvíja menšina tých, ktorí iniciujú dynamický proces kontroly štrukturálnych podmienok svojho cvičenia. To, že muži sú v tomto hnutí menšinou, nie je prekvapujúce. Malo by sa pamätať na to, že vo väčšine profesijných skupín majú ženy ťažkosti s prístupom k vedúcim pozíciám ako zástupkyne, čo platí menej pre mužov. Pôrodné asistentky síce nie sú oficiálne osoby, no napriek tomu sú úzko späté s ich profesijnou koncepciou a spôsobom práce s tými, ktorí tak robia.

27-09-2007, 17:31

Podporím skvelú profesiu :)
Mňa osobne by strašili prípadné patológie pri pôrode a prípady, keď sa deti narodia mŕtve. Nemám nervy na to, aby som to prežívala s každou mamou :(

27-09-2007, 17:47

ĎAKUJEM DIEVČATÁ, TIEŽ SI MYSLÍM, ŽE TOTO JE KOMPLIKOVANÉ POVOLANIE, HLAVNE KEĎ SÚ DETI Opustené.
ALE JEDNODUCHO IDEM K URČENÉMU CIEĽU

To vysvetľuje ich pozíciu, prinajmenšom prekvapujúcu, v novej podobe zo sady pôrodných asistentiek, pretože sú dosť nepriateľské a skončia pri profesionálnej stránke profesie. Sú zvedaví, či chlapci na tréningu budú mať chuť do práce. Tento názor je pochopiteľný vzhľadom na ich situáciu s menšinami, ktorá im poskytuje uspokojivú integráciu bez toho, aby sa stali novým segmentom profesie. Preto sme svedkami rozvoja logiky rodových akcií fungujúcich v rámci modelu „prekonania rodových faktorov“.

Ako posledné veľké učenie si tieto pôrodné asistentky osvojujú pozorovanú logiku konania pre integráciu žien do mužských odborných kruhov. Ženích ženy, ktoré sú inžinierky a nemajú prisilnú agresivitu. Ak nie sú striktne povedané „muži moci“, sú prínosom v boji za profesionalizáciu pôrodných asistentiek. Presnejšie povedané, toto je prístup k tréningu povolený pre mužov. Táto zmena prichádza po európskej smernici o nediskriminácii v profesii.

27-09-2007, 17:52

off: moja neter študuje na pôrodníckej fakulte, takže matka s dcérou študujú v jej skupine súčasne :))
úžasné povolanie!
Aha, AJ JA CHCEM VSTÚPIŤ NA VYSOKÚ ASISTENCIU, NEPOVEDÍ MI AKO SA TAM ŠTUDUJE

27-09-2007, 18:00

DIEVČATÁ AKÚ UČEBNICU SOM ČÍTALA ENKLOPÉDIU KEĎ TEHOTNÁ PRECHÁDZALA A NIEČO SA STALO JE TO PRIRODZENÉ A OSOBNE ŠTUDUJEM 2 ROKY A 10 MESIACOV V KOREŠPONDENCII NEEXISTUJE TOTO POVOLANIE, ZDÁ SA MI STRACH. A ČO CHIRURG NIKDY A VŠETKO BR BR BR.

Strauss, segment „sa vzťahuje na tie skupiny, ktoré vznikajú v profesii sledujúcej rôzne účely, viac-menej jemne udržiavané pod spoločným názvom, definovaným pre konkrétne obdobie histórie“ a teda odkazuje na organizovanú identitu.

V tejto špecializácii bol podiel žien 37,3 %. Hovorí sa o nich ako o „pôrodných asistentkách“, aby sa odlíšili od praktizujúcich, a nie od túžby osvojiť si určitú cnosť. V tomto období nám viacerí absolventi vysvetlili, že tento výber urobili po prečítaní článkov súvisiacich s otvorením profesie mužom.

27-09-2007, 18:05

Podporím skvelú profesiu :)

PPKS
A ak sa stanete vo svojej profesii:090:, váš plat bude veľký.

27-09-2007, 18:12

ÁNO, BUDEM SI ZAROBIŤ DOBRÝ ZÁROBOK, ALE UVEDOMIL SOM, ŽE TOTO JE MOJE VOLANIE A NIE KRAJINKA

27-09-2007, 18:23

Stále sa pýtam, prečo chceš študovať za pôrodnú asistentku?

27-09-2007, 19:03

ANI NEVIEM ČO ODPOVEDIŤ Z NEZVYČAJNEJ PRÁCE TO NIE JE JEDNODUCHÉ SESTRA NAPÍSAŤ TOTO DÝCHANIE ŽIVOTA POMÁHAŤ MAMKÁM VYROVNAŤ STRACH Z PÔRODENIA A POMÁHAŤ IM SPRÁVNE A BEZ STRÁT PÔRODIŤ MINGLO-WATT

Študenti Grenoble School, ktorí prechádzajú 1. ročníkom náborového systému medicíny, netvrdili, že sú pôrodnou asistentkou. V priebehu rokov študenti 3. a 4. ročníka ochotne akceptovali, že ich výber bol spôsobený najmä dostupnosťou ich univerzitného kurzu a výsledkami ich skúšok. To im nezabránilo stať sa plnohodnotnými pôrodnými asistentkami a zaviazať sa k výkonu tohto povolania.

V skutočnosti samotná nemocnica vyžaduje, aby pôrodné asistentky vykonávali prax v širokej škále služieb, pokiaľ ide o kompetencie, pričom úlohy sú viac segmentované klinicky aj hierarchicky. Liberálne cvičenia sú pestrejšie, hoci vo väčšine prípadov sa pôrodné asistentky špecializujú na predchádzajúce činnosti.

27-09-2007, 19:22

27-09-2007, 19:28

Ak chcete pracovať každý druhý deň alebo každý druhý deň, potom môžete ísť. Vo všeobecnosti je práca v medicíne, konkrétne v nemocnici (ale nie na všetkých oddeleniach), ťažká a mzda nie je hodná.

27-09-2007, 19:31

Aha, AJ JA CHCEM VSTÚPIŤ NA VYSOKÚ ASISTENCIU, NEPOVEDÍ MI AKO SA TAM ŠTUDUJE
momentálne nemá internet, ak sa chceš niečo konkrétne opýtať, môžem to zistiť a napísať ti

Hlavnou úlohou pôrodnej asistentky je sprevádzať tehotné ženy počas tehotenstva až do dňa pôrodu. Pôrodná asistentka ako špecialistka na normálne tehotenstvo sleduje tehotné ženy tehotenskou diagnózou v deň pôrodu, sprevádza ich a dáva im cenné rady a často vedie k relaxačným cvičeniam na prípravu budúceho tehotenstva matky v deň pôrodu.

Môže byť zodpovedná aj za gynekologickú starostlivosť počas celého tehotenstva. Vo väčšine prípadov je to ona, kto zabezpečuje doručenie sama. V prípade komplikácií musí veľmi rýchlo zareagovať kontaktovaním gynekológa alebo chirurga.

27-09-2007, 19:39

a predstavte si druhú stranu toho všetkého. Mňa napríklad zaráža toto – nebudeš len dýchať život a vidieť len radosti... sú aj tragické prípady, vydržíš to všetko? Zdá sa mi, že na takúto prácu musí mať človek podiel zdravého cynizmu, ja by som nemohol....

Nie, nie cynizmus, je to zvyk. Moja kamarátka išla pracovať ako zdravotná sestra na jednotke intenzívnej starostlivosti. Ale teraz si predstavte, keď tam privezú deti z okresu a sú tam... No dievča plakalo dva mesiace a potom si zvyklo.

27-09-2007, 19:53

Nie, nie cynizmus, je to zvyk. Moja kamarátka išla pracovať ako zdravotná sestra na jednotke intenzívnej starostlivosti. Ale teraz si predstavte, keď tam privezú deti z okresu a sú tam... No dievča plakalo dva mesiace a potom si zvyklo.
No len neviem, ako to presnejšie nazvať, ako opísať môj pocit zo situácie....a zdá sa mi, že nie každý si vie zvyknúť....

27-09-2007, 20:18

27-09-2007, 20:23

No len neviem, ako to presnejšie nazvať, ako opísať môj pocit zo situácie....a zdá sa mi, že nie každý si vie zvyknúť....

Súhlasím, že nie každý si zvykne. Ale spočiatku sa nedá odhadnúť, ako na to zareagujete... Niekto si myslí, ach, stanem sa patológom, som odvážny, to je len kravina, ale hneď na prvej lekcii v sekcii omdlie. .
Ale predsa povolanie pôrodnej asistentky nie je intenzívna starostlivosť a tam je to IMHO jednoduchšie.

27-09-2007, 20:23

PÍŠEM DO PM JE TO VEĽMI ZAUJÍMAVÉ

Kiežby som takto žil

27-09-2007, 20:26

Vypnite Caps Lock.

27-09-2007, 20:34

Dovolím si doplniť na zamyslenie:
1) - práca zahŕňa krv - existuje riziko kontaktu s vírusmi, ako je hepatitída alebo HIV.
2) – práca si vyžaduje schopnosť veľmi rýchlej reakcie. Väčšina zmien zahŕňa bezsenné noci.
3) - perineotómia vykonáva pôrodná asistentka - semi-chirurgický smer.
4) - ZODPOVEDNOSŤ za život a zdravie dieťaťa a matky.
5) - Nie som si istý, či môžete túto prácu ľahko získať (v zmysle nie je veľa voľných pracovných miest)

27-09-2007, 20:35

Vysokú školu pôrodnícku som ukončila v roku 1998. Štúdium nie je jednoduché - záškoláctvo nie je povolené, ak prosím, prineste si vysvedčenia, záťaž je veľká - štyri páry od 9:00 do 16:00 plus soboty, prax tiež nie je záťaž pre ľudí so slabým srdcom. Neviem, ako dlho je to teraz, študoval som tri roky. Ale stojí to za to. Vedomosti sú dôkladné, bola by tu túžba učiť sa.
Čo sa týka profesie, ak neskúsite, nezistíte. Mama omdlela, keď zistila, že som išla študovať za pôrodnú asistentku. Od detstva som sa bál krvi, kričal som zlým hlasom, aby bol zakrytý každý škrabanec. A nič - porodila deti, stála na operáciách a nikdy nikde nehavarovala. Hlavná vec je infúzia.

27-09-2007, 20:35

EXISTUJE ŽIVOT JE SMRŤ JE ŤAŽŠIE SLEDOVAŤ, AKO ZDRAVÉ ŽENY ODMIETNUJÚ OBVOD A OPUSTIŤ ICH
No pozri si aj toto v pôrodnici... :(

27-09-2007, 21:25

Vypnite Caps Lock.
ČO VÁS PREKÁŽE?

27-09-2007, 21:34

moja mama je v minulosti pôrodná asistentka a učiteľka, ja som vyštudovala vysokú školu pôrodnú asistenciu.
Čo konkrétne ťa zaujíma?

Pys. vypnite čiapky (pozrite sa do pravidiel - to znamená zvýšený tón). A môžete si to prečítať normálnym písmom.

27-09-2007, 21:36

ČO VÁS PREKÁŽE?

Áno prekáža

27-09-2007, 21:57

moja mama je v minulosti pôrodná asistentka a učiteľka, ja som vyštudovala vysokú školu pôrodnú asistenciu.
Čo konkrétne ťa zaujíma?

Pys. vypnite čiapky (pozrite sa do pravidiel - to znamená zvýšený tón). A môžete si to prečítať normálnym písmom. Ste si istý, že ste pripravený ísť na vysokú školu pôrodníctva?
Myslím, zvládnete prijímacie skúšky?
Ovládaš dobre chémiu, biológiu, ruský jazyk?,"pt":["AsrhCjbEFs4","Q09vfuaE21Y","4nGReSEj3hs","BtxDtGZGT7U"],"it":["-fuupLnsR5Q"],"bg": ,,la ":["oXTfL-dXF5U","ewM8bztDwNI","5ZG4iejbM5Y","HzHsiw7rgG8","f0sGmSBIew8"],"lt":["H1qF02Xb25g"])

2024 nowonline.ru
O lekároch, nemocniciach, ambulanciách, pôrodniciach